miercuri, 27 februarie 2013

Din 23 februarie...

... avem un nou crestin in familie:


(am ales o poza in care sa fim toti 4 :D)

P.S. Azi sau ieri David chiar a implinit un an de existenta :). Mi se pare atat de emotionant! Si acum sforaie pe pieptul meu grasunelul...

P.P.S. De vreo doua saptamani au inceput durerile de dinti! Pfff uitasem de ele, uitasem ca de acum pana se termina toti pe la 2-3 ani va fi asa greu si vom masura timpul in perioade dentare si inter-dentare. Si cum David e mult mai sensibil la durere in general... :D. Noi sa fim sanatosi, ca in rest am observat ca toate asa-zisele greutati le iau mult mai usor la David, poate chiar nostalgic, cand stiu ca (poate) e ultima data cand trec prin ele.

4 comentarii:

  1. Ce frumos! La multi si fericiti ani! Sa va aduca numai fericire si implinire! Fie ca Sfantul Cuvios David sa il ocroteasca si sa ii indume mereu pasii in viata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu calculasem conceptia cam prin 6-7 martie :) Si am zis ca atunci facem anul. Si Anna il copiaza pe David, e in dentitie, cam precoci copilasii nostrii :)

    Felicitari pentru proaspatul increstinat!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim mult mult! Va imbratisez!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...