marți, 17 ianuarie 2012

Picturi de Katie M. Berggren

Am uploadat saptamana trecuta pe contul de Facebook al Kiddy Shop-ului niste poze ale unor picturi superbe, de Katie M. Berggren, pe tema maternitatii.

Meli si-a ales un anume tablou de acolo, reprezentativ pentru ea si cei 3 pui ai ei. Mi s-a parut asa fain, li se potriveste atat de bine, incat am inceput sa explorez din nou pozele, in cautarea picturii care ne-ar reprezenta pe noi. Probabil am mai spus-o, nu ma prea pricep la arta, dar aceste tablouri ma emotioneaza profund, si la urma urmei, asta trebuie sa fie scopul artei, indiferent de cat de profesionist e lucrata, sau nu. E prima data cand imi doresc sa am un tablou in casa :D.

Problema in alegerea unui tablou este ca toate mamicile reprezentate sunt foarte feminine (a se citi "cu parul lung" :)) ). De aceea mi se parea ca daca as afirma ca semanam noi cu o anume pictura, e ca si cum m-as crede eu mai frumoasa decat sunt :D. Trecand peste aspectul acesta, si luand in considerare doar pozitii si emotii, avem asa:


Acestea ne reprezinta noptile:


pentru ca mai nou, indiferent daca suge sau nu, adoarme la loc doar dupa ce se baga in mine si ne strangem in brate, si ne mulam perfect unul langa celalalt, intr-o pozitie incredibil de aducatoare de fericire, si pentru mine, cea claustrofoba :D.




Acestea ne reprezinta zilele:



(dar intr-o Boba, nu intr-un wrap tesut)



(pentru ca suntem foarte, foarte pupaciosi, si tzatzofili)



Acestea ne reprezinta primele luni de viata, cand, in picioare sau pe fotoliu, piticul statea doar la mine in brate:




Sau cand papa tzitzi doar plimbat prin camera:



Nu va enervati pe mine ca nu m-am putut hotari la una, chiar mi-a fost greu sa aleg si asa din pozele cu un singur copilas. Daca vreti, puteti sa o considerati o leapsa, inceputa de Meli, si sa va ganditi care pictura v-ar reprezenta cel mai bine.

7 comentarii:

  1. Foarte faine! Mi-as dori un astfel de tablou in casa, eventual in camera copiilor, cand vor fi mai mari.

    Tzatzofili? Preeea tare!:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Aaaah zână bună, ce-mi faci tu...
    Ce descoperiri faine, şi ce minunăţii m-ai făcut să văd...
    Iar tu, ca nesăţioasa ţi-ai luat 11!!! (glumesc)

    Văd ca tabloul care ma reprezintă pe mine nu e -inca- acolo.
    Dar până îl astept eu pe cel mai potrivit sigur îmi aleg si eu cateva. Si eu sunt cam nesăţioasă ;)

    Dar le-ai ales foarte frumos.
    Nu ma enervez pe tine. Te aplaud.
    La ora asta mă duc şi eu în pat lângă tablourile mele :)

    RăspundețiȘtergere
  3. chiar ma gandeam sa-mi pun si eu preferatele, doar ca am fost singura cu picii zilele astea. Poate reusesc maine

    RăspundețiȘtergere
  4. Sakura, poate te apuci sa pictezi tu! Deci cu din astea te ocupi tu noptile in sesiune :D.

    Andra, de-abia astept! Parca cele cu mai multi copii sunt si mai pline de duiosie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa. mi-ar place mie sa pictez asa.
      Acum m-am uitat mai atent. mi se pare ca in poza 3 va asemanati un pic.ma refer la expresia de pe chipurile voastre atunci cand pozati.

      In noptile mele din sesiune am nevoie si de ceva care sa-mi incante privirea din ecranul asta.

      Ștergere
  5. Da? Ce fain! Mie mi se parea ca ultima de la cele de zi, cea in care mama il pupa.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...