vineri, 20 mai 2011

Al doilea canin + un foarte scurt update

Ne-a iesit prin gingie al doilea canin. Cu suptul non-stop aferent si nemultumirea constanta :D.

Update-ul foarte rapid...

As vrea sa notez undeva ca de vreo luna, daca se trezeste noaptea de tot, il pot lamuri sa se culce la loc fara sa trebuiasca readormit plimbat prin camera. Deci suntem pe drumul cel bun. :) Mie mi s-a parut ceva "huge" :)).

As vrea sa mai notez faptul ca din copilul care se speria de copii s-a schimbat dintr-o data si merge la toti si-i imbratiseaza, prin magazine si pe strada :)))). Am ramas paf!

De cateva saptamani a inceput sa vrea sa manance singur si de multe ori numai asa ne lasa, chiar daca asta inseamna ca nu mananca 5 lingurite, ci... 5 picaturi :)), restul ajung pe jos. Dar e ambitios si numai asa vrea, deci il las, in speranta ca dupa ce va invata sa manance singur, totul va fi bine si va manca mai mult.

Si apa el numai din pahar sau din sticla direct o bea, de la inceput. Dar mai nou vrea numai el singur si culmea e ca ii reuseste. Bine, dupa ce se satura incepe sa o toarne pe jos, asta e alta poveste.

Deci creste puiul mamei! :x :x :x

In ultima vreme are o manie super simpatica, face cucu bau toata ziua, dar cand zice baaaauuuu iti striga in fata, sare catre tine sa te sperie. Ne prapadim de ras toata ziua cu el.

Incearca sa spuna cuvinte dar nu prea ii reusesc. E tare mandru cand imi dau seama ca vrea sa spuna "cal" :). In rest, pe limba lui se cearta toata ziua si explica si cu mainile :)).

E incredibil de fain cand il imita pe bunicul si isi pune mainile incrucisate in piept :))).

In rest, au ramas la fel somnul putin (seara la 12 adoarme foarte greu), fragmentat, mancarea putina, suptul des, el super iubitor, super super iubitor...

In diversificare nu voi mai tine pasul pe blog, pentru ca am inceput sa-i dau din mancarea mea. Asta inseamna ca a primit si lactate de vaca, dar numai fierte in ciorbe (din lapte crud, nu din pasteurizat), a primit multe legume si frunze, nu le mai tin numaratoarea, oricum nu prea mananca, de asta am zis ca imi permit. Nu ii dau zahar, nu ii dau alimente procesate cumparate (nici macar paine cumparata din magazin, nici pufuleti, nici nimic cumparat), nu ii dau prajit, nu ii dau soia, nu ii dau carne. Nu mai stiu ce sa spun ca nu ii dau. Oricum, branza si iaurtul nu ii plac deloc. Cand mai mananca lapte de capra, accepta doar dulce, cu fulgi de ovaz. Mancarea mea oricum e super dietetica, deci nu e absolut nici un stres.

Si inca ceva. Mai avem un finut frumos tare tare! Alexandru, bine ai venit! Sa fii sanatos si sa ii faci fericiti pe parintii tai! Sa nu ai colici, sa nu te deranjeze nimic, sa papi bine laptic de la mami, sa nu te doara nici dintisorii cand ies!

Noi suntem de filme cu Stan si Bran. Am mers sambata la Cluj sa o mangai si eu pe finuta mea pe burtica, ca n-am vazut-o toata sarcina, spre rusinea mea, si ea a nascut exact sambata dimineata! Felicitari, dragi parinti! Acum incepe cea mai faina perioada a vietii voastre. Veti ajunge sa spuneti: uau, pentru asta am trait! Ce minunat!!! Va imbratisez cu mult drag si sunt sigura ca ma iertati pentru lipsa de inspiratie la ora asta :)). Pupici pe fund la pitic!

Eu am lipsit de pe blog si pentru ca nu am mai avut creativitate, si pentru ca am lucrat la ceva impreuna cu o prietena draga. Va spun maine :D. De fapt azi, ca e trecut de 1 noaptea :).

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...