vineri, 7 ianuarie 2011

Alex nu mai e vegan :D

Da, azi a gustat si el galbenus de ou si i-a placut :). Asta daca admitem ca laptele matern e acceptat in definitia veganismului :D.

O postare foarte scurta, dar am vrut doar sa punctez evenimentul.

Editez sa adaug ca as fi vrut sa ii dau oua de mai demult, dar gainile ce le cunosc :D nu depun oua iarna! Si cu greu am descoperit o gaina prin cunostintele cunostintelor, care sa depuna oua! Sper ca e totusi ok, chiar daca nu o cunosc pe doamna gaina personal, ce mananca si unde traieste. Mami imi spunea ca atunci cand era ea mica doar gainile ascunse sa nu fie vaccinate faceau oua iarna. Mi se pare foarte interesant. Bine, regula asta nu se aplica la gainile din ferme, dopate sa depuna cat mai multe oua, stresate in inghesuiala si in conditii ingrozitoare. Nu, nu am vrut sa ii dau oua din supermarket. In conditiile in care deja si cumparatorul de rand stie cat sunt de nocive ouale din gainile crescute in boxe si cauta cutii pe care sa scrie "crescute la sol". Numai ca solul asta tot in inghesuiala e, si tot cu hrana hormonizata si plina de antibiotice sunt hranite bietele gaini. Si tot li se rupe ciocul si mai stiu eu ce patimesc ca sa nu se bata una cu alta de stresul de a sta in asemenea inghesuiala... Asa ca am vrut oua de la o gaina ce vede cerul si sta cu labele pe pamant, care are posibilitatea sa umble si care mananca graunte.

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...