vineri, 6 august 2010

Prima zi de cartof dulce

Prima zi de cartof dulce - e decretat bestial! I-a placut tare mult la pui!

Si am pus si intr-un borcanel, am sterilizat si cred ca ii mai dau o sterilizare si maine, si apoi vom vedea cum e...

Azi noapte a fost dezastru. Nu ma leg de cele multe alaptari de noapte obisnuite. Care doar de la 22 la 24 sunt vreo 3. Apoi iar pana dimineata mai sunt cateva, cine mai stie cate? Nuuu, deci nu ma leg de faptul ca tot somnul imi e faramitat si cum adorm, cum se trezeste. Dar azi noapte de la 2 la 6 si un pic nu am putut inchide ochii deloc. Plangea in somn, o data la vreo 2 minute plangea si se intorcea la mine si cauta tzitzi. La 4 a inceput sa planga chiar cu tzitzi in gura, semn ca nu il mai linistea nici asta. S-a ridicat brusc in fund si a venit plangand peste mine. L-am luat la plimbat si readormit, dar inainte de asta i-am dat un homeopat de dinti. Dar nu l-a linistit deloc (oare n-or fi dintii?), si tot asa am tinut-o pana la 6, cand iar s-a trezit de tot. Si iar l-am plimbat sa-l readorm, chiar daca mai are el dimineti cand se trezeste de tot la 6. Dar nu aveam putere sa stau treaza cu el, asa ca m-am straduit sa-l readorm. A dormit pana la 8, mare, mare minune! Niciodata nu doarme atata! Asa ca am avut in total 4 ore de somn, si ala faramitat...

Azi m-am uitat la el in gurita. Pentru ca la dintele nr.3 la care a facut asa figuri timp de o saptamana, era aproape afara dintele cand aveam noptile nedormite. Acum parca parca se vede un pic umflat si alb, dar nu pare ca ar iesi in urmatoarele saptamani. Si cu saliva, dupa o perioada de pauza, de vreo 3 zile a inceput iar sa saliveze. Dar sa nu uitam ca la el curgeau rauri rauri pe barbie in jos cu cateva luni inainte de primul dinte. Deci nesemnificativ. Sper sa n-o tina tot asa pana ies... Poate totusi e si canicula. E furtuna in fiecare seara acum, dar in camera tot e prea cald.

Aaaa, si azi la ziua, dezastru numarul doi! :D Numai la mine in brate, toata ziua! Cum ma aplecam sa-l pun jos, cum incepea sa planga. Cum voiam sa-l dau la cineva, cum incepea sa planga! Asa ca numai in brate toata ziua! Si nu a putut nici dormi in timpul zilei (sa imi mai odihnesc si eu mainile :D).

Mi-e tare somn, asa ca inchei aici. Noapte buna!

3 comentarii:

  1. Raluca, dar un sling/mei tai, ceva, nu ai? Pe mine slingul m-a salvat de multe ori in cazuri din astea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Raluca, sa stii ca Soimita a avut 10 nopti la rand asa cum descrii tu, plansete, gemete, foiala interminabila, diaree...... si ieri am zarit gingia sparta la canin (stanga jos), deci tot circul asta a avut un sens. Plus o oboseala crunta pe timp de zi, dar refuz categoric de a dormi, slaba coordonare motrica etc. Eu cred ca si Alexutu e din categoria gingiosilor tari, care sufera cand se pregateste un dintisor sa apara. Pupam baiatul sensibil si pe mami rabdatoare :).

    Cand plecati in concediu? Unde in Grecia? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Madi, la mine in casa e patria carrierilor. Am asa: un wrap (sleepywrap), un sling cu inele (sling.ro), un sling fix (sling.ro), un sling de vara tonga (hiphip.ro) si un SSC (Ergo Baby Carrier). E purtat junioru kilometri intregi. Dar asa, pe acasa, daca are chef sa vada una alta, si nu are chef de somn sau ceva, se tot apleaca si numai unde vrea el e ok... Nu are rabdare sa stea in sling. Sa-l tin in brate, dar sa pipaie toate plantele :)). Dar ai mare dreptate, sunt un miracol. Mi s-ar fi rupt mainile demult fara ele. Sau ma rog, ar fi ajuns Alex sa planga mult... Mai ales cum el a avut reflux, primele 5 luni nu a atins patul :D. Ziua dormea la mine in brate, iar noaptea la sot...

    Delia, uau, uau, canin! Bine ca ati scapat de unul! Si eu m-am gandit la dinti pentru ca se trezeste plangand. Si oricat ar fi de "rasfatat" noaptea nu isi poate planifica asta :D. Dar nu se vede nimic...

    In 21 plecam in Halkidiki, peninsula Kassandra :x...

    Pupici dragi, fetelor! (pana la urma va cunoasteti sau nu? :D)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...