sâmbătă, 14 august 2010

Borcanase

Da, azi am fost mare gospodina! Pe canicula cea mai mare din vara asta si asa caniculara, pe o sauna aici la noi in casa, eu m-am hotarat sa ii fac borcanasele de drum. Dupa o incursiune la kaufland dupa cartofi dulci, am sosit acasa si am inceput: golit borcanasele mici (de 30 ml) de miere (asa am gasit borcane mici, cu mierea mea preferata bio :D), spalat borcane, curatat legume, pus legume la aburit in avent babycook, pus borcane si capace in cuptor la infierbantat, pus piure in borcane, inchis bine si pus la sterilizat intr-o craticioara pe aragaz! Si etapele astea cu legumele de 3 ori, pentru ca i-am facut asa: dovlecel (de la noi din gradina) cu cartof dulce (7 borcane), morcov (de la noi din gradi) cu dovlecel (6 borcane) si fasole verde (de la noi din gradi) cu dovlecel (3 borcane). Surplusul l-am pus la congelator si i-am dat si lui azi mix cu cartof dulce. Cu fasole verde nu i-am pus multe pentru ca zilele trecute a avut problemele cu gazele dureroase. M-a tentat sa nu pun nici morcovi multi, ca e un vesnic constipat. Dar apoi mi-am amintit ca asta e motivul principal pentru care totusi am facut efortul sa ii pun la borcan, sa avem morcov fiert de-al nostru in cazul in care are diaree pe acolo.

Asa, deci am facut azi sauna in bucatarie! Dar cine a mai facut asa niste amestecuri magice cu dragoste :x :x :x? In viata mea nu am gatit cu atata drag ca acum pentru puiul meu :D.

Chiar daca pot spune ca a trebuit la un moment dat sa il iau in brate si asa sa tai dovlecelul (nu aveam sling langa mine), sau cu el printre picioare, sau m-am distrat cand umblam cu mierea, ca el se ridicase pe picioarele mele si voia sa-l iau in brate. Eu toata lipicioasa cu miere si nici un servetel sau o apa aproape. Si nu ma puteam misca. M-a apucat rasul si s-a coborat puiul drag :)).

In rest, ce sa mai zic oare? Relu l-a dus la spalatoria de masini iar foarte mult azi, sa pot lucra si fara pui in brate :D. Am ramas doar noi, bunicul e plecat de acasa. Bunica doarme in excursie cu poza lui Alex pe noptiera :D si nu mai poate de dor. Si e tare trista ca a nimerit asa excursia lor ca pe cand vin ei plecam noi...

Am impresia ca i-a dat un zimtisor de la incisivul lateral drept. Dar nu afirm inca, nu ma lasa sa ma uit. Si cu pipaitul nu mai e asa usor, ca pe vremuri cand era gingia libera si dintr-o data simteai ceva. Ca acuma e langa dintisorul mai mare... Ar fi numarul 5 daca a iesit. Si azi intr-adevar a fost mai vesel, deci e posibil de la dintisorul asta sa fi fost asa necajit zilele trecute. Ce rau imi pare ca sufera atat la fiecare dintisor...

Acuma am vazut ca e trecut de 12... La multi ani tuturor ce poarta numele Sfintei Maria!

2 comentarii:

  1. Ralukule, hai ca mi-ai dat idei geniale cu borcanelele astea. Si noi vrem sa plecam o saptamana si ne faceam griji cum o sa facem cu mancarea lui Radu. Probabil ca o sa fac si eu ca tine, numai ca noi prestam borcane cu capacitati mai mari (deh, mama natura n-a fost ff generoasa cu productia mea :(()
    Acum sa vad ce combinatii magice o sa bag la borcane. Si sper sa si tina dupa o fierbere la bain-marie.
    Pupici si multam de idei!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eiii partea cu borcanele mai mari sunt sigura ca nu tine de tzitzi, ci de dependenta lor de tzitzi!

    Abia astept sa vad ce pui la borcan! Pupici!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...