duminică, 20 iunie 2010

Father's Day

Ah, abia spre seara am vazut pe yahoo calendar ca azi e Father's Day :D. Nah si nu numai ca n-am sarbatorit, dar fiindca Relu a racit rau dintr-o data, azi a avut interdictie la pupat copilul si la noapte sper sa-l pot forta sa stea cu spatele la noi :D.

Cu papi la fel, shomoiogul cu fructe are succes, supica de dovlecei cu mazare nu prea :D, nu inteleg de ce, pentru ca mie mi se pare delicioasa!

Eu pap la greu zmeura, dude, coacaze rosii si negre din gradina...

Dimineata trezirea la 6, ca de obicei. La 6:30 a coborat taica-meu asa ca l-am trimis in tabara la bunici :D. Daca tot e father's day...

Rade de numa cand spun "hapciu" (mi-am amintit, Dana, de filmuletul cu Ana :)) ). Rade de numa cand imi scutur piciorul :)). Si cand ii dau drumul la carucior la vale si eu il astept jos :D. Sau cand facem slalom cu caruciorul...

Mestereste in continuare, orice surub, clanta, mecanism il atrage si isi baga mainile peste tot...

Si bunica lui l-a invatat ceva nou, nici nu ne-a spus cat timp a facut exercitii, ne-a aratat doar dupa ce l-a invatat: il intreaba la jucarii unde sunt ochisorii, si el ii atinge cu degetul aratator, pe rand, pe amandoi ochisorii. Incet, asteptand sa spuna bunica "asa, un ochisor, doi ochisori". Si se uita la ea cand face asta! Il vazusem eu de o vreme ca la jucariile care nu-i mai atrageau atentia dintr-o data se uita "cu alti ochi" si le cerceteaza ochii, urechile, le pipaie finut cu degetul toate amanuntele. Pana acum nu acorda atentie la asa ceva.

2 comentarii:

  1. Bravo puiut! super!
    Ana stie sa arate doar "sanucii":)..o intreb, ea-si pune capul in pamant rusinoasa, rade si apoi imi apuca sfarcul si-l roteste ca pe plastelina intre degetul mare si aratator..o placere:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ioi ce dulce mi se pare cum spui ca se rusineaza si rade :x :x :x :x :x. Si dupa cum ii arata, nu cred ca o intrebi tare des :))))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...