vineri, 11 iunie 2010

Caldura mare

Caldura mareeeee, pe harta arata ca ar fi mai cald ca la Bucuresti, ceea ce nu cred ca s-a mai intamplat vreodata :)) 34 de grade la umbra

Drept consecinta:

- Alex care de obicei se trezea dimineata la 5-6, azi s-a trezit de tot la 4, si de la 12 pana la 4 a supt de nenumarate ori (in caz ca va intrebati cu cine seamana, nu, nu cu noi, noi suntem din astia la care ora 9:30 ne era preferata, ba Relu ar putea dormi si pana la 11... deci imaginati-va dureri de cap si oboseli cronice)
- tot de caldura era transpirat azi-noapte
- intre 4 si 5 am incercat sa-l adorm, dar nu am reusit, asa ca de la 5 la 8 am stat afara, era o atmosfera foarte faina (daca nu mi-ar fi fost somn)
- la 8 am intrat in casa, ca era prea cald
- in casa la noi parca intri in beci de la canicula de afara, sunt "doar" 26 de grade... e clar de ce nu doarme puiu'
- de la 8 la 9 a marait continuu, iar daca il luam in brate sa-l adorm sau sa-i dau tzitzi, ma impingea si plangea, banuiesc ca ii era prea cald la mine in brate
- la 9:11 am reusit sa-l adorm si pe cand ma gandeam eu daca sa pap sau sa ma culc, s-a trezit dupa 8 minute de somn...
- noroc ca la 12 la tzitzi a adormit pentru o jumatate de ora
- la 15 la tzitzi nu a dormit... (deci am putea spune ca de la ora 4 dimineata la 6 dupa-masa a dormit doar o jumatate de ora...)
- nu prea vrea sa manance solide
- eu sunt ingrijorata ca nu vrea deloc deloc apa. Inteleg ca bebeii alaptati nu au nevoie de apa, dar pe canicula din asta... mai ales ca el suge la fix 3 ore, atunci cere, atunci i se face foame si somn, ca macar daca ar cere tzitzi cand ii e sete... Mai, deci ia cana cu cioc, se joaca cu ea, si daca simte gustul de apa, o scuipa afara, se ineaca, se stramba, etc. I-am luat de la 4 firme, si cu supape si fara...
- m-am gandit ca daca eu de cate ori ma spal pe maini ma ud si pe fata, pe urechi, pe gat si mai nou pe freza :D, sa-i fac si lui la fel, ca sigur i-ar placea, ca tot tot tot era cald si fierbinte, dar nu de febra... Asa ca toata ziua l-am udat. Ii placea mult
- Pana acum cand gasea un geam sau o oglinda isi punea buzele sa sarute, azi si-a pus fruntea, saracul, simtea ca e rece
- i-am scos o mini-piscina afara, la umbra, la "briza", i-am umplut-o cu apa nici calda nici rece, asa, vreo 30 de grade (deci mai rece decat afara :)) ) si l-am pus in balta. S-a jucat, l-am udat si pe cap si pe spate. S-a racorit bine, pe cand l-am scos era rece pielea lui peste tot.
- Sper sa nu raceasca de la cate tehnici de racorire am aplicat azi
- cand l-am scos din balta l-am bagat direct inauntru, sa nu stea afara la caldura
- inauntru a stat fara scutec, fara haine. Scutecul i l-am dat jos pentru ca azi, de la caldura, i s-a facut iar iritatie. A stat pe parchet si pe gresie (brrrr) si s-a distrat de numa. (acuma is curioasa cat ma lasa sa scriu, ca e tare cald aici, si asta o spune cineva care adoooorrrraaa caldura - adora caldura e putin spus, avand in vedere faptul ca si acum dorm invelita bine, si mie si pe o vreme din asta pielea mi-e rece daca nu stau la soare, de aici si dependenta mea de soare, ca sunt singurele momente cand nu mi-e frig, dar acum cineva nu ma lasa...)
- A facut si pipi pe gresie :D
- Are o bubita mica pe mana si nu-mi dau seama daca e de la capsuni sau de la sutele de tantari care roiau in jurul nostru dimineata la 5 afara...
- afara dimineata se uita la toate sursele de zgomot, daca aude fal fal de pasarele se uita direct unde s-a auzit, la fel cu trilurile lor, orice sunet il sesizeaza.
- Pot nota ca si la tzitzi de 18 a dormit mai putin de o jumatate de ora... nu cred ca e ok pentru varsta lui asa putin somn... si nici pentru a mea :D
- Am cautat la mami mea un evantai, l-am vanturat pe spatele gol, si-a intors fata fericit si a stat asa cu fata intinsa la evantai, zambind si gemand de placere :D
- Am reusit sa-l tundem de tot
- I-am facut o baie si un dush la o temperatura mai rece decat cea a corpului
- l-am imbracat doar cu un maieu de culturisti :D peste pampers
- geamurile toate sunt in continuare deschise la noi
- de-abia reusim sa-l adormim acuma, e trecut de ora 22, se tot trezeste de cald...
- mi-e ciuda ca nu produce si el putina vitamina D, de la ploi interminabile de cateva saptamani, am trecut direct la canicula, nu-l vede deloc soarele...


Nelegat de caldura:
- continua sa se distreze la maxim daca are impresia ca cineva fuge dupa el cand el e in brate la mine, rade si fuge si el dand din picioare, tipa, e in extaz
- super super mi se par de cateva zile urmatoarele chestii:
1. se ridica pe varfuri cand e in tarc, sa vada in jur;
2. de ridicat in picioare se ridica intr-o secunda oriunde singur;
3. paseste in lateral in tarc, tinandu-se de marginea de sus;
4. se catara in tarc, un picior se catara pe plasa si celalalt e pe varfuri, incearca sa-l ridice si pe acela, tinandu-se cu mainile de marginea de sus;
5. la fel se catara pe mobila, daca mobila are o etajera joasa, se urca pe ea cu picioarele tinandu-se in echilibru cu mainile de o etajera de mai de sus, apoi de acolo iar sta pe varfuri incercand sa urce si mai sus :)).
6. si cea mai faina dupa parerea mea, atunci cand umbla dus de manute, urca singur orice scara, fara sa trebuiasca eu sa-l ridic de manute ca pe o maimuta, eu stau la acelasi nivel si el isi ridica piciorul pana reuseste, si apoi se sprijina pe piciorul acela sa urce scara. Face asta si cand sunt mai multe scari una dupa alta.

O chestie interesanta tot de pe blogul mediocru :D, Despre puseele de crestere, noi suntem acum la norul negru de la saptamana 34 :)). Oricum, suntem clar in plina anxietate a separarii, dar sa privim partea buna, asta e un mare semn de maturizare a psihicului, dupa Freud e a doua mare etapa a copilariei. Crestem, crestem!!!

6 comentarii:

  1. azi am trecut sa pun diacritice la cateva din postarile mele de inceput si am descoperit ca... nu dormeam si ... maraia intruna :)) Cana cu pai ai incercat? La Anda a mers sa beau cu pofta in fata ei, asa a vrut sa incerce si ea ce beam eu. Fie apa. fie ceai e stimularea lactatiei. Poate el suge o cantitate mare in alea 3 ore si chiar nu-i este sete pana la urma. Anda zgaltaie monitorul big time - niciodata nu l-a scuturat asa de tare, parca pleaca cu tot cu birou - asa ca trebuie sa fug

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) sper ca a ramas intreg monitorul! Ah, ce momente minunate traim ca mame! :))

    N-am incercat cana cu pai!!! Ieee, deci mai am ceva de incercat! Si lui Alex ii e pofta si se distreaza cand ma vede band, dar cand simte apa in gura i se face greata :))

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ralu,aer conditionat n-aveti? Eu ii dau drumul din cand in cand cam la 24 de grade cate o juumatate de ora ca altfel e transpirat tot,rosu si cu nervii cat casa:)) Pt ei e o adevarata binecuvantare sa simta putina racoare,gandeste-te cat de mult se misca,e clar ca sunt mai 'incalziti' ca noi.

    RăspundețiȘtergere
  4. N-avem la etajul asta, ca aici era doar living, sufragerie, inainte de a ne muta la ai mei. Au ei sus in dormitor si puteam face schimb, dar nu imi venea sa il tin acolo la aer conditionat. Cand il opresti, si acolo devine cuptor la loc. Daca ar fi fost undeva aerul conditionat pe hol cumva, sa nu se faca aerisirea direct.

    Clar suporta mai greu caldura, iti spun ca al meu isi tot lipeste saracul fruntea de geamuri. Toata ziua l-am udat saracutul.

    :-*

    RăspundețiȘtergere
  5. Ralu, si noi am incercat mai multe feluri de cani, fara succes, si in cele din urma am vazut ca cel mai bine bea din cescuta normala (de cafea) sau pahar. bineinteles ca o mare parte curge pe langa, dar este fascinat numai cand vede cescuta, asa ca noi continuam (E. are 10 luni).
    Daca mai continua caldurile, scoatem si noi piscina afara :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, prima data cand a inceput sa bea si el apa a fost direct din paharel si asa a ramas pana acum. O vara frumoasa!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...