miercuri, 19 mai 2010

dor de somn

Si postarea de azi, scrisa tot asa intr-un word, pentru ca nu mi-a mers netul iar...

Mi-e dor sa dooorrrmmm! Nici macar nu am pretentia sa nu se mai trezeasca noaptea, nu! Dar dimineata sa nu se mai trezeasca de tot de tot la ora 5! Ce pot face in privinta asta? Somnul de noapte se incepe la noi in functie de cand e ultima lui masa de noapte. Daca papa la 7, normal ca nu doarme deloc pana la 10. Daca papa la 8 jumate, am sanse sa adoarma de tot. Dar si daca somnul de noapte si-l incepe la 8, si daca si-l incepe la 11 (cum a fost aseara), dupa trezirile multe de noaptea, miscarile incep pe la ora 4 iar la 5 este fresh, gata de joaca si de o noua zi! Fiecare celula din corpul meu tanjeste la un somnnnnnnnn... Si aseara m-am culcat imediat ce l-am culcat pe el, pe la vreo 11, mai ales ca nu aveam internet, dar tot a fost foarte grea noaptea si dimineata asta...

Si pe langa ca s-a trezit asa devreme, pe cand i s-a facut foame, la 8, am inceput sa-l plimb, a adormit, a papat asa adormit, l-am pus in pat dormind beton, si in 10 secunde s-a ridicat si a inceput sa “vorbeasca” si sa se joace si sa ne strige :D. Ne-a venit sa ne dam cu capul de pereti, ca amandoi speram sa dormim si noi macar inca o jumatate de ora, cat are el somnul de lung...

Spun “ne-a” pentru ca Relu a facut tot posibilul sa-si ia doua zile libere sa ma ajute, acum ca e plecata mami. M-a si vazut ca sunt cam slabita, si s-a gandit ca mi-ar prinde bine. Iuhuuuu, i-am zis azi ca ma simt ca in concediu, daca suntem doi care avem grija de pui. Recunosc ca el fiind toata ziua pe langa mine ma ajuta mai mult decat mami, ca mami saraca are si casa de tinut, face de mancare zilnic, spala, calca, mai e si gradina acuma, tot timpul este de lucru cate ceva. Deci mami vine sa ma ajute cand o chem ca vreau sa merg la baie sau sa ii fac papica la pui. De asta spun, ca Relu il ia pe pui si se joaca cu el si cate o ora! Uau uau uau! Bine, eu intre timp curat, spal vase, mananc si alte chestii “relaxante”, dar care oricum le faceam de obicei cu puiul in brate.

Azi la prima masa de solide a papat puiul iar piure de mar si la a doua piure de morcov, pastrat la frigider de cum am facut ieri. Sper sa nu uit deseara sa scot de la congelator si sa pun in frigider pentru maine morcovelul. Asa se face cu asta congelat, nu?

Iar am avut un noroc imens cu Relu :)). Am zis ca-l angajez. S-a pus si el langa pui, si-a pus babetica la gat, si eu ma prefaceam ca-i dau lui prima data, si apoi lui Alex. Lingurita din nou a fost abandonata rapid, si de mai mare succes a fost degetul meu. Dar tin degetul asa in fata lui si astept sa ma prinda el si el sa-si duca la gurita degetul meu. Altfel nu merge. Si partea comica e ca nu tot timpul isi nimereste gura. Asa ca tot tot tot era morcov, si pe ochi, si in par, si chiar si in nas reusise sa-si bage. Inca adanc de tot, ca si-a bagat in nas un deget de-al lui plin de morcov...

Asaaaa toata ziua azi a dormit foarte putin, nu stiu care-i baiul. Nu-mi mai vine sa dau vina pe dintisori, ca parca prea demult tot asta zic...

Editare spre seara: a adormit la masa de 6, desi de obicei somnul asta il sarea pana direct la cel de noapte. Si de atunci tot doarme, s-a trezit la 9 doar ca sa caute sanul... hmmm din moment ce el doarme 6 ore pe noapte, sa inteleg ca de la 12 facem petrecere in pijamale?

In fiecare seara cand merg in pat imi spun rugaciunile si Ii multumesc lui Dumnezeu pentru Alex. Si de fiecare data ma gandesc ca nu Ii multumesc destul de mult ca il am si ca e sanatos. Dar sunt sigura ca si daca as sta toata ziua sa-I multumesc, nu ar fi suficient...

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...