duminică, 23 mai 2010

Bisnitarul

Azi dimineata a fost pentru prima data in targul de masini impreuna cu tati lui, mare pasionat de tot felul de dealuri cu masini :D. Mi-am trimis barbatii de acasa, eu mi-am luat micul dejun in liniste. Ei au facut pe bisnitarii in targ. Alex a fost cuminte si a venit acasa abia dupa doua ore jumatate!

Eu am avut mari mari emotii pentru ca a mers numai cu Relu, deci era singur in spate. As fi crezut ca primul lui drum cu masina in care sta singur in scaunul lui in spate va fi cu mine la volan, sa pot opri din 5 in 5 metri daca plange. Dar a zis Relu ca a fost cuminte. Cand am inchis portiera si i-am petrecut cu privirea am lacrimat ca si cum l-as fi trimis in tabara (sau la insuratoare :)) )

In rest, ca de obicei, mar+para si morcov.

Ah, si Relu si-a blocat cumva spatele si nu prea m-a mai putut ajuta, a stat in pat, pana acuma spre seara cand m-a vazut la pamant si fizic si moral. Puiul dormise extrem de putin, a sarit peste doua somnuri si apoi a dormit doar o jumatate de ora. Cred ca il deranjeaza rau gingiile, ca toate hainele i-s ude de cat saliveaza si geme in continuare de numa. Da oricum, deja ma durea capul de nici nu mai vedeam bine, era si sa pic o data (cu el in brate, bien sur) si tot ce imi trecea prin cap era ca simteam ca sub picioare am covor, nu parchet. De vazut nu mai vedeam decat incetosat... Noroc ca acuma seara a reusit cumva Relu cu tot cu durerea de spate sa stea cu el. Culmea, puiu a fost mai cuminte cu el, poate ii era dor de el.

2 comentarii:

  1. Vai, iubita mea, sa stii ca astia micii sunt si un pic selectivi. Unii ar putea sa spuna "speculativi".
    Eu am doua exemplare in dotare.
    Cu tat-su ingerasi, cu mine zici ca-s alti copii.
    Andra isi vede de-ale ei, isi face ordine, se poarta frumos, nu tipa, nu bufneste DOAR cand e cu tat-su. Cum apar eu in raza ei vizuala (sau sa stie ca-s pe-acolo pe-aproape) are loc o metamorfozare.
    Radulescu e la fel. Daca-l las cu tat-su si eu ma duc sa fac cumparaturi, de ex, baiatii n-au treaba. Cum apar eu incepe si ma trage de bluza, de par, intinde manutele lui mici spre mine, bodoganeste si ma cearta...
    Pentru mine ramane totusi un mister cum este posibil asa ceva.
    L-am suspectat pe sot ca ma minte, in prima faza...dar m-am convins ca nu.
    Poate si Alex a invatat deja ca tati=joaca iar mami=tzitzi, brate, leganat, alea-alea...

    RăspundețiȘtergere
  2. Va imbratisez dragilor! ce mult ma bucur pentru aceasta escapada reusita! super!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...